フィールドミュージアム文化研究所. Therefor “field museum” is caught as a measure for area management. 主要な文化資源 (文化財等の種類) ㉛湖国フィールドミュージアム・長浜地域計画 目標 ・外国人来訪者の満足度 2020年度-%→2024年度80% ・外国人来訪者数 2019年度 30千人→2024年度33千人(1.1倍) ※10年後(2029年度)には60千人(2倍) ・中核施設来館者数
だて歴史文化ミュージアム NPO法人だて観光協会 from www.date-kanko.jp
Sending , activation and so on. Therefor “field museum” is caught as a measure for area management. Field museum, area management, participation, sightseeing
Sending , Activation And So On.
In this study, possibilities and problems of “field museum” especially as a measure of the area management will be examined through inspection of the current state. 湖国フィールドミュージアム・長浜地域計画 (6.2mb)/ 概要 (202kb) 大阪中之島美術館を中核とする文化観光拠点計画 (5.3mb)/ 概要 (145kb) 姫路市立美術館を中核とした文化観光推進拠点計画 (3.1mb)/ 概要 (170kb) 株式会社ミュージアムメディア研究所 museum media labo co,.ltd.
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